woensdag 4 juli 2012

In the mail...

...bakt!
...krijgt!

Vandaag zat deze foto in mijn mailbox:


Deze taart maakte ik op 8 juni 2012 voor een bruidspaar. Ik was -natuurlijk- weer eens vergeten een foto te maken van de taart. De bruid was zo lief om een plaatje te mailen. Je ziet het op de foto niet heel goed, maar de bloemetjes (in dezelfde kleuren als de basis) hangen als een soort waterval over de taart.
De smaken, van boven naar beneden: kers, chocolade en aardbei.

En ook vandaag, in de fysieke mailbox, dit boek:



Ben heel benieuwd. Ik heb de Nederlandse vertaling gekregen. Beetje jammer, dacht ik, dan gaat heel die mooie vormgeving verloren. Want het boek is 'met de hand geschreven'. Maar niets is minder waar. Dat 'met de hand geschreven' is gewoon opnieuw gedaan! In het Nederlands!

Boekverslag volgt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten